زیگ زیگلار کیست ؟
نوشته شده توسط : مجله موفقیت

معرفی
زیگ زیگلار که در سال 1926 در آلاباما متولد شد، یکی از محبوب ترین و با انگیزه ترین سخنرانان جهان است. نام اصلی او هیلاری هینتون زیگلار بود، اما این مرد به نام زیگ زیگلار به عنوان نام مستعار او که از نام میانی مدرسه ابتدایی او در می سی سی پی دهه 1930 گرفته شده بود، شناخته شد. او به کالج در همان ایالت در شهر جکسون رفت و در کالج دانشگاه کارولینای جنوبی شرکت کرد.

شروع متواضعانه و حتی اولین شغل او به عنوان فروشنده هرگز مانع مثبت اندیشی او نشد که نتایج آن شهرت و شکوفایی زیادی برای او به ارمغان آورد. از یک فروشنده فوق العاده خوب، او به یک نویسنده مشهور تبدیل شد و پس از آن به یک سخنران انگیزشی عالی تبدیل شد. کار او رهنمودهایی را در مورد خودیاری و مثبت اندیشی ارائه می دهد که او آنها را در باورهای دینی پیاده کرد و از این رو فلسفه های خود را ساخت.

قبل از مرگ بر اثر ذات الریه در 28 نوامبر 2012، زیگلار نظر میلیون ها نفر از جمله روسای جمهور ایالات متحده و بسیاری دیگر از رهبران ارشد جهان را در طول 40 سال حرفه خود به عنوان سخنران تغییر داد. او بیش از پنج میلیون مایل را طی کرده تا جهان را بیدار کند و همچنین با ارائه مشاوره به 500 شرکت در کارشان کمک کرده است.

سال های اول
زیگ زیگلار دهمین فرزند از دوازده فرزند لیلا وستکات و جان سیلاس زیگلار در کافی کانتری در جنوب شرقی آلاباما به دنیا آمد. او بیشتر دوران کودکی خود را در شهر یازو، می سی سی پی گذراند، جایی که خانواده اش در سال 1931 زمانی که پدرش به عنوان مدیر در مزرعه می سی سی پی مشغول به کار شد، به آنجا نقل مکان کردند. در آن زمان زیگ جوان پنج ساله بود و یک سال بعد پدر و خواهر کوچکترش فوت کردند. پدر و خواهر استروک دو روز بعد از آن پیروی کردند. بنابراین، با مشکلاتی که خانواده‌ای با درآمد کم و دهان‌های زیادی برای تغذیه با آن روبه‌رو بودند، خانواده تحت مراقبت انحصاری مادر زیگ قرار گرفت که زیگلار در زندگی‌نامه خود او را «زنی قابل توجه» توصیف می‌کند. . و تیم از ارزش ها و اخلاقیاتی که ارائه کرده است.

شاید این همان چیزی بود که به زیگ آموخت تا ثروت خود را به دست بگیرد و بنابراین، پس از خدمت در ارتش ایالات متحده در طول جنگ جهانی دوم به عنوان V-12 تحت برنامه آموزشی دانشکده ارتش، زمانی که به دانشگاه رفت. کارولینای جنوبی، که در کلمبیا واقع شده است، یک شغل نیمه وقت به عنوان فروشنده گرفت و برای شرکت WearEver آلومینیوم می فروخت و در آنجا مهارت ها و تاکتیک ها را آموخت و به سرعت در شغل خود عالی شد.

در سال 1947 زیگ زیگلار به لنستر نقل مکان کرد و پس از ترک دانشگاه شروع به فروش تجهیزات آشپزخانه به عنوان شغل تمام وقت کرد. زیگ زیگلار همچنین به پی سی مرل، ناظر بخش WearEver، اعتبار می‌دهد که با باور به او و راهنمایی‌اش، او را برگرداند.

آموزش فروش
زیگ زیگلار با فاش کردن تاکتیک‌ها و استراتژی‌هایی که از تجربه و عقل خود آموخته بود، توصیه‌هایی در مورد فروش گزاف ارائه کرد. کتاب صوتی، اسرار زیگ برای بستن یک فروش، روش‌های موثری را برای فروش عالی ارائه می‌دهد و یک برنامه آموزشی کاملاً درخشان است. ذکر کنید که چگونه ارزش های شما پایه و اساس مهارت های متقاعد کننده شما بوده است. زیگ زیگلار برنامه های آموزشی صوتی و تصویری داشت که در نهایت منجر به نمایش های رادیویی و تلویزیونی شد. کلیسای اول باپتیست در دالاس مدت‌هاست که میزبان کلاس‌های مدرسه یکشنبه خود بوده و آنها نیز پخش می‌شوند.

سخنرانی انگیزشی
زیگ زیگلار، یکی از برجسته‌ترین مربیان فروش در جهان، به افراد کمک می‌کند تا استراتژی‌های مؤثری برای دستیابی به موفقیت در زندگی خود، چه از نظر حرفه‌ای و چه شخصی، طراحی کنند. بنابراین نام زیگ زیگلار مترادف با قطعیت، پیشرفت و الهام شده است. نیویورک تایمز، واشنگتن پست، فورچون، موفقیت، دالاس مورنینگ نیوز و اسکوایر همگی زیگ زیگلار را برای سخنرانی های الهام بخش او توصیه کرده اند. Zig Ziglar همچنین در 202/20، 60 Minutes، The Today Show و The Phil Donohue نمایش داده شده است، جایی که او به دلیل هوش سریع و منحصر به فرد هوشمندانه خود، قلب بسیاری را تحت تأثیر قرار داد. "چگونه با انگیزه بمانیم" راهنمای شما و یکی از کتاب ها و برنامه های آموزشی صوتی و تصویری بسیار است.

اولین کتاب خودیاری او «تو را در بالا می بینم» بود که در دهه 1970 منتشر شد و چندین بار تجدید چاپ شد، اما هرگز شور و شوق خود را از دست نداد. زیگلار همچنین به سابقه کنگره ایالات متحده در بحث خود در مورد سبک زندگی آمریکایی کمک کرد. شرکت زیگ زیگلار در دالاس بیش از 60 کارمند دارد و برای کمک به افراد در توسعه توانایی های ذهنی، جسمی و معنوی خود تلاش بیشتری می کند. در طول 30 سال گذشته، زیگ زیگلار به دلیل کار الهام بخش خود، طرفداران متعهدانه ای را در سراسر ایالات متحده به دست آورده است.

فلسفه زندگی
زیگ زیگلار علاقه عمیق خود به کمک به دیگران را از قدرت ایمانش به خدا می گیرد. عبارت مورد علاقه او همیشه این است که به دیگران کمک کنید به آنچه می خواهند برسند تا آنچه را که برای خود می خواهید به دست آورید. زیگ زیگلار مسیحی بود و به نظر می‌رسد برخی از آثار او حاوی پیام‌های ظریفی در مورد خدا و مسیحیت هستند.

به نظر می‌رسید که سخنان او همیشه مستقیماً از قلبش بیرون می‌آمد و در میان پیام‌های صداقت، درستکاری، سخت کوشی و فضیلت، زیگ فردی راحت و دلگرم کننده بود. به نظر می رسید که او به شنونده خود می فهماند که شما می توانید مطلقاً هر کاری انجام دهید. سخنرانی‌های او همیشه با این جمله ختم می‌شد که «اگر این کار را بکنی، بله منظورم توست، تو را در اوج می‌بینم» که طبیعتاً باعث احترام، محبت و تحسین او می‌شود. همیشه باعث می‌شود کسی روی چالش‌هایی که زندگی برای شما ایجاد می‌کند چهره دوستانه داشته باشد.

دستاوردها
«تو را در اوج می‌بینم» ابتدا توسط 30 ناشر رد شد، قبل از اینکه زیگلار ناشر قابل قبولی در لوئیزیانا پیدا کرد، پس از آن بیش از یک چهارم میلیون نسخه فروخت و تا به امروز در دست چاپ است. از میان کتاب‌های متعددی که او نوشته است (بیش از سی)، ده کتاب در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌ها قرار گرفته‌اند و به بیش از ۳۶ زبان در سراسر جهان ترجمه شده‌اند و همچنین از طریق وب‌سایت رسمی زیگلار توزیع شده‌اند. مانند Amazon.com و Nightingale-Conant بدنام. Ziglar همچنین یک ویژگی عالی در سیستم تجاری ایالات متحده بوده است.

قیمت
در سال 2001، زیگ زیگلار جایزه بوفالو نقره ای را از پیشاهنگان آمریکا دریافت کرد که بالاترین افتخار در ایالات متحده برای خدمت به جوانان است. با توجه به سازمانی که در سال 1999 جایزه استاد نفوذ و جایزه مادام العمر عضو و همچنین جایزه کاوت را در سال 2001 به زیگلار اعطا کرد، به نظر می رسد که انجمن ملی سخنرانان کاملاً بی چون و چرای این مرد را تحسین کرده است. شورای جایزه تالار مشاهیر سخنرانان انجمن ملی سخنرانان نیز به زیگ زیگلار به عنوان نمادی از توانایی بی نظیر در رشته خود اهدا شد.

میراث
"راه زیگلار" پس از بازنشستگی زیگ زیگلار در سال 2010 و واگذاری شرکت زیگلار به پسرش و حتی پس از مرگ او همچنان برای بسیاری از مردم یک روش زندگی است. سخنرانی های او برای مدتی استثنایی در قلب و ذهن مردم ماندگار شد و سال ها بعد همچنان به مردم الهام می بخشد. زیگ زیگلار، نام و شخصیتی بی‌رقیب در الهام‌بخشی و سخت‌کوشی و دستاوردی عالی در سخنرانی، میراث واقعی آمریکاست.

https://topresultsacademy.com/authors/zig-ziglar/biography/





:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 بهمن 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: